La bellesa és justa?

 

Durant aquests anys he anat observant els meus companys de classe i cada cop que els veig em pregunto: com d’injusta pot arribar a ser la vida, en aquest cas, amb mi? L'objectiu de qualsevol ésser humà és relacionar-se amb altres persones. Aquí, la bellesa té un pes molt gran, ja que si tu vols impressionar a algú, has de mantenir una bona imatge. Durant les últimes setmanes, he anat fent fotografies a companys de classe i he vist gent molt bella. Però vaig pensar, si ells son tan bells, perquè jo no ho puc ser? Em vaig fer una fotografia i em vaig adonar de quant injusta que pot arribar a ser la vida amb algunes persones.

Daniel Muñiz Ribas, 2n de Batxillerat B INS Sant Feliu de Guíxols


Comentaris

  1. No, no és justa. La justícia és un concepte humà. A la natura tant li és la justícia. Però tu, com et mires que no et veus?

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Som alguna cosa en concret o som un tot?

Els moments difícils que tenim a la nostra vida es curen amb el temps?

És la vellesa l’estat que millor reflecteix la inexorabilitat del temps?